MIYOKO / STRAIGHTHATE / SKINBLAST / SIDE EFFECT / OVERRIDE / HASMA / N / SUN OF NOTHING / KVAZAR / MASSDREADS / ERECTUS / DEAD HUMAN FACTORY / DEVIL YOU KNOW / NO WAY OUT / TUG / KRUSHYA / TERRORDROME
This is a DIY metal compilation from Humanflies Productions consisted of underground metal bands from greece (and one from finland) mainly death metal, two exceptions are the punk band Hasma and electropunk one man band TUG. It is one of the few albums i have authentic. Humaflies was managed from a member of the Diy Metal band Disharmonic from Volos, greece. In the download you will also find information about the bands. Compiled by Apostolis "Humanfly"
Η τρίτη δισκάρα των Fortified Concept. Ξεκινά με ένα πανέμορφο μελωδικό intro εμπνευσμένο απο τον Τελευταίο των Μοϊκανών. Οι FF.C είναι αν όχι οι πρώτοι, απο τους πρώτους που κάναν χιπ χοπ στην ελλάδα, όταν το 1987 οι Ρυθμοδαμαστής, Σκηνοθέτης και Dj Everlast έβγαζαν demo κασσέτες με σκληροπυρινικά κομμάτια του στυλ "νεοναζί καλός μόνο νεκρός". Την ταυτότητα τους βρήκανε με το που βγέκε ο δεύτερος δίσκος τους "Σ'αλλη διάσταση", δηλαδή μελωδικό χιπ χοπ με funk μέχρι και ρεμπέτικες επιρροες. Στιχούς περί αυτογνωσίας, πρωσοπικής αναζήτησης, κοινωνικούς με δόσεις μελαγχολίας ενίοτε. Δεν ξεχωρίζω κάποιο κομμάτι καθως τα περισσότερα αξίζουν.
TERROR X CREW - Η Πόλις Εάλω -- Y Polis Ealo --- The City Has Fallen (1997) wiki
Ως όνομα υπάρχουνε απο το 1989 ώντας μια ομάδα γκραφίτι, το 1992 εξελίχτηκε και σε μπάντα αποτελούμενη απο τους Αρτέμη, Dj Alx και Ευθύμη. Η πρώτη τους κυκλοφορία ήταν το ομώνυμο ep τους το 1995, και έπειτα έρχεται ο πρώτος τους ολοκληρωμένος δισκός το '97. Χαρακτηριστικό τους στοιχείο ο σκληρός "hardcore rap" ήχος που μαζί με τα επίσης οξέα φωνητικά και τον στίχο "γροθιά στο στομάχι" τους κατατασω ως το πιο σκλυροπυρινικό συγκρότημα που πέρασε απο τα μέρη μας. Μέχρι εκεί κάλα, μέχρι το 2001 που βγάζουν τον δίσκο έσεται ήμαρ με σκοπό την "αφύπνιση του εθνους", προφάνως άρχισαν να βλέπουν πολύ λιακόπουλο, πάρτε μια ιδέα και θα καταλάβεται... βραβέβονται απο τον μάκη βορίδη του ελληνικού μετώπου και τέλος διαλύονται, και οι Αρτέμης-Ευθύμης συνεχίζουν μόνοι και καθαρά εμπορικά.
Παρόλα αυτά αξιζει να ακούσει κανείς μέχρι τον δεύτερο δίσκο "η γεύση του μένους". Και στον παρών δίσκο υπάρχουν κομματάρες όπως "hip hop hooligans", "ο έλληνας που έχεις συνιθήσει" και το "μη φοβάσαι" το οποίο δανείζεται κάποιες μελωδίες απο κομμάτι του παύλου σιδηρόπουλου.
Ο Javaspa είναι απο το βόλο και οι πρώτες του παραγωγές ήρθανε το 2002 με το "Κάποιοι μίλησαν για δημοκρατία". Αν και οι στιχουργία του και η μουσική του μου φένονται λίγο μονότονα θαυμάζω το πάθος και τη δύναμη του για τις αξίες του, που δε νομίζω οτι θα κουραστεί ποτε να τραγουδά, μέσα σε 8 χρόνια έχει βγάλει πάνω απο 6 δίσκους. Πάντως μετά απο τόσα και τόσα σίγουρα έχει κάποια εμπειρία, και τα live του αξίζουν και μπορούν να ξυπνήσουν απο τη λήθη κάποιους, έστω και για λίγο. Χωρίζεται στις εξείς ενότητες: Ενάντια στη μισθωτή εργασία, Battle στο Battle, την "σκληρή" πραγματικότητα βιωμένη από την πλευρά των καταπιεσμένων, η οποία περιέχει και ένα κομμάτι αφιερωμένο στον Β. Μποτζατζή. Γίνεται λίγο κουραστικός με το να αναφέρεται καμια 50αρια φορές στην εργατική τάξη, αλλα οκ...
APOGONOI (descendants) - Με τον Ίδιο Ρυθμό -- Me ton Idio Rythmo --- With the Same Rythm (2008) myspace / blogspot / συνεντευξη
Τους Απόγονους αποτελούν οι Ριματικός, Ειρμός και Rani-S και μας έρχονται απο τη Λάρισα. Ένα νέο σχετικά γκρουπ, το 2006 βγάλαν το πρωτο τους δίσκο και έπειτα αυτόν εδώ που ειναι σαφώς καλύτερος και ωριμότερος του πρώτου. Γνωρίζωντας προσωπικά τον έναν και ακουγόντας τους διακρίνω μια ειλικρίνεια και απλότητα, μια συνειδητη ταπεινώτητα που συχνά λείπει απο πολλά crew που αναλώνονται βρίζοντας ο ένας τον άλλον, ρίμες για το τίποτα. Δεν αρκούντε στο να ραπάρουν, δημιουργήσαν την ομάδα A-Crew με σκοπό την ανάδειξη της τέχνης του γκραφίτι στη πόλη της λάρισας. Στο κομμάτι "αφύπνιση" κάνουν μια φιλότιμη προσπάθεια να περάσουν τις αντιλίψεις τους και στους ιταλούς. Τέλος να αναφέρω ότι ο δίσκος είναι αφιερωμένος σ'εναν κοινό μας φίλο, τον Ξενοφών η αλλιώς Mister Nice Guy, ο οποίος χάθηκε άδικα στα 19, άλλο ένα εργατικό ατύχημα...
VAVYLONA - Αρχή Επι Τέλους -- Arhy Apy Telous --- Beggining Over the End (1997) wikipedia
Ξεκίνηασν το 1997 μέσα απο τη θερμοκητίδα του lowbap & Freestyle Production και έβγαλαν το πρώτο αυτό δίσκο με αρχικά μέλη τους Πρίγκηπα, Πυροβάτη, Βέβηλο, Κύρο, Θηρίο, Παράφρων και Μέθυσο, υπήρχε επίσης ένα όγδωο "προσωπο" ο Σάτυρος η το οποίο στην ουσία ήταν η συμμετοχή των Bd Foxmoor και X-ray στο δίσκο. Είναι ένα σκοτεινό άλμπουμ και oldschool επιρροές και στιχους κοινονωνικούς όσο και προσωπικούς, το "βλακειάδα 2004" ας πούμε είναι αφιερωμένο στον νεοέλληνα και τους ολυμπιακούς αγώνες που θα γίνονταν στην ελλάδα. Πολλά έχουν ακουστεί για τους βαβυλώνα, πολλοί τους κράξανε και πολλοί τους πάνε, η γνωμή μου είναι κάπου στη μέση, θεωρώ αυθεντικό τον ήχο και όσα λένε -τουλάχιστον στην αρχή- αν και τους έχουν κατηγορίσει οτι κλέβουν, αλλά η όλη φιλοσοφία του χιπ χοπ δε ξεκίνησε απο τις λούπες, τα samples και τα λοιπά? το 2000 ο Πυροβάτης πέθανε απο ηρωίνη, το γκρουπ είχε ήδη αρχίσει να σπάει, πολλοί είχαν ήδη φύγει και άλλοι ήρθαν, ένα χάσμα είχε ήδη δημιουργηθεί μεταξυ αυτών και άλλων και της lowbap σκηνής και στο τέλος ο καθένας πείρε το δρόμο του, άλλοι σαν το Θηρίο αποφάσισαν οτι μεγάλωσαν και είναι καιρός να κάνει πιο εμπορικά πράματα, αλλοί δημιουργήσαν άλλα σχήματα, και η ζωή συνεχίζεται...
"DAGOBAH είναι ένας πλανήτης στις ταινίες star wars, σκοτεινός και βαλτώδης (εξου και το σκοτεινό ύφος της μουσικής μας) και στον οποίο στην ταινία ο ήρωας εκπαιδεύεται στο να παραμένει ακέραιος σε πειρασμούς, αναπτύσσοντας και εξελίσσοντας την προσωπικότητα αλλά και τις δυνάμεις του, διατηρώντας όμως την αυτογνωσία του. To γκρουπ αποτελείται από τρία μέλη. Τον rsn στην μουσική και τον drs και τον zarquon στους στίχους και στο ραπ" ....Λένε τα τρία μέλη του γκρουπ, RSN στην μουσική και DRS και τον Zarquon στους στίχους και στο ραπ. Δεν έχουν καιρό που υπάρχουν και πάει ακόμα λιγότερο που τους ανακάλυψα και εκτίμησα τον ήχο και τα λόγια τους.
Απαντάνε εξυπνά και φιλοσοφημένα σε όσους κάνουν χιπ χοπ για επαγγελμα, "υμνούν" την γενιά μας, όσους γεννήθηκαν μετά τ0 '80 δηλαδή, πριν απο αυτό ήταν οι γεννημένοι του '60 και '70 που ονομάστηκαν "Generation X", οι Dagobah προάγουν την δικιά μας ως "Γενια του Μηδέν". Όπως πολλά underground σχήματα τελευταία ο στίχος τους είναι ανατρεπτικός, η διαφορά με τα περισσότερα της εποχής αυτής είναι οτι το κάνουν καλά.
Εχουμε τους νεους "mtv punks" Brainwash Squad που παρόλη την καλουτσικη μουσική με λιγες σκα πενιές και πανκ αμερικανικου στυλ αλλά green day αλλα και λίγο πιο δυνατο alternative. Και μολις εμαθα οτι έχουν προωθηθει απο την jumping fish (έχει βγάλει ωραια σχήματα απο κει, αλλα καθαρά εμπορικο. Και οτι ο δισκος βγήκε απο την columbia... αίσχος (για την ιστορια πάντως είναι η αρχαιότερη δισκογραφική, δημιουργήθηκε το 1889, ειδηκα για τα ελληνικα δεδομενα που δεν το'χουμε συνηθίσει.
Οι Broken Glasses είναιι αυθεντικοί skins απο καβάλα, χωρίς ετικέτα φυσικά (diy). Με ελληνικό στίχο. Απλο και οργισμενο, ελαφρως; σαρκαστικο με μαυρο χιουμορ oi! punk.
Οι Brush είναι ένα αγνωστο αλλα υπέροχο garage punk/surf rock συγκρότημα με ξένο στίχο που σίγουρα αξίζει να ακούσεται.
Οι Βυζια με Σιλικόνη (είχα καιρό ακουστά αυτό το όνομα αλλα τελευταία τους βρήκα, ισως να'ναι απο τα πρώτα χαβαλετζοπανκ, προκλητικά χιουμοριστικα συγκροτήματα που βγήκανε στα μέρη μας, μια σχολη που ακολούθησαν μπάντες όπως οι Ανωριμοι, Καφρίλιον, Το Χταπόδι του καρχαρία. Είχαν προηγηθει βέβαια πρωτοι όλων και με διαφορά ο Πανούσης και οι Μουσικες Ταξιαρχίες.
BRAINWASH SQUAD - DAYS ARE A MAZE (2010)
Mainstream punk with some ska and alternative brushes
Οι Brainwash Squad σχηματίστηκαν κατά την περίοδο του λυκείου αλλά απέκτησαν την σημερινή τους σύνθεση το 2008. Η μουσική τους αποτελεί μια μίξη indie rock μελωδιών σε συνδυασμό με reggae ρυθμούς. Το 2006 είχαν την τιμή να ανοίξουν τη συναυλία των New Model Army στην Αθήνα, ενώ το 2007 διοργάνωσαν από κοινού μια συναυλία με τους Locomondo. Έχουν εμφανιστεί σε πολλά αθηναϊκά stages και έχουν συμμετάσχει δύο φορές στην Ευρωπαϊκή Γιορτή της Μουσικής. Τον Απρίλιο 2009 κέρδισαν το πρώτο βραβείο στο διαγωνισμό MAD4BANDS και το καλοκαίρι της ίδιας χρονιάς εμφανίστηκαν στα μουσικά βραβεία MAD VIDEO MUSIC AWARDS μαζί με την Ελεονώρα Ζουγανέλη. Το 2010 υπέγραψαν με τη Sony Music Entertainment και τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους κυκλοφόρησαν το ντεμπούτο album τους "Days Are a Maze".
Οι "Broken Glasses" δημιουργήθηκαν στην Καβάλα το 2008. Τα μέλη της μπάντας ήταν Σάκης ("Skin Disease") φωνή, V-blood (ex "Κοινωνική Αποσύνθεση") κιθάρα, Savra μπάσο και Μαρία τύμπανα. Το '09 ηχογράφησαν στο "Nemesis Studio" και κυκλοφόρησαν το πρώτο τους demo cd με τίτλο "Demo 2009" και περιείχε πέντε κομμάτια, το οποίο μοιράστηκε δωρεάν σε συναυλίες τους, αυτοδιαχειριζόμενα στέκια και distro. Την ίδια χρονιά συμμετέχουν στο cd "Συλλογή Της Εκπομπής Τσιμεντένια Βαβυλώνα" με το κομμάτι "15 Χρονών". Στη σύνθεσή τους προστέθηκε ο 'Ασκημος σαν δεύτερος κιθαρίστας και ο Στέλιος στη φωνή. Το '10 βγάζουν το diy cd με τίτλο "Λόγια Του Δρόμου" με δέκα κομμάτια, το οποίο μοιράστηκε και αυτό δωρεάν σε συναυλίες. Με αυτή τη σύνθεση έδωσαν κάποια live στην Καβάλα και στις γύρω περιοχές. Στα τέλη του '10 αποχωρούν οι Στέλιος, 'Ασκημος και Savra και η μπάντα βρίσκεται σε απραξία για περίπου ένα χρόνο. Το Σεπτέμβριο του '11 ξανασχηματίζονται με τον πρώτο τραγουδιστή και με βοηθητικό μπάσο για να ηχογραφήσουν παλιά και καινούργια τραγούδια. Το '12 συμμετείχαν στη συλλογή της γερμανικής "Poink Records", με τίτλο "This Is Oi! ...Not A Fashion", με το κομμάτι "'Ενστικτο".
Από τις ωραιότερες εγχώριες γκαραζοπάνκ μπάντες. Δυστυχώς δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες γι αυτούς. Δημιουργήθηκαν το '85 στην Αθήνα,κυκλοφόρησαν μιαdemo κασσέτα το '86,ένα LP στην Wipe out το'89 και συμμετείχαν στις συλλογές της ίδιας εταιρίας,12 Raw Greek groups και Double Shot. Ευχαριστώ τον Στέλιο που μοιράστηκε την κασσέτα μαζί μας, και τον Δημήτρη για την επεξεργασία.
ΒΥΖΙΑ ΜΕ ΣΙΛΙΚΟΝΗ - ΕΧΕΙΣ ΡΩΓΑ ΜΥΤΕΡH -- SILICON TITS - YOU HAVE A SHARP NIPPLE (1994)
Οι "Β.Μ.Σ." σχηματίστηκαν στην Καβάλα το 1994 από τους Χρήστο Πεχλιβανίδη και Παναγιώτη Παρλιάρο. Τον επόμενο χρόνο ήρθε στο μπάσο ο Σίμος και ο Ηλίας στα τύμπανα. Αργότερα πέρασαν από τη μπάντα και οι Θωμάς και Παναγιώτης, οι οποίοι έπαιξαν και οι δύο μετά στους καβαλιώτες "Sidarta". Σε κάποια live που δώσαν, συμμετείχε και ο Ευριπίδης Ταρασίδης (έπαιξε αργότερα στους "Βαγόνι 207") στην κιθάρα, με τον οποίο εμφανίστηκαν και στην εκπομπή "Εξωγήινοι" της ΕΤ3. Κυκλοφόρησαν δύο κασέτες το '94, η πρώτη με τίτλο "'Εχεις Ρώγα Μυτερή" που περιείχε οκτώ κομμάτια τους και η δεύτερη με τίτλο "Βγάλε Το Σουτιέν". Τον Ιούλιο του '95 κυκλοφόρησαν την τρίτη κασέτα τους με τίτλο "Τα 3 Γουρουνάκια" που περιείχε οκτώ κομμάτια. Ο ήχος τους ήταν ροκ με σατυρικό στίχο. Το '96 άλλαξαν το ύφος και ηχογράφησαν αρκετά νέα κομμάτια στο στούντιο "Nemesis" στην Καβάλα, τα οποία κυκλοφόρησαν μόνο σαν singles και μοιράστηκαν σε ραδιοφωνικούς σταθμούς και μαγαζιά. 'Εκαναν πάνω από εκατό εμφανίσεις, με σημαντικές στιγμές τις support εμφανίσεις σε συναυλίες από "Πυξ Λαξ", "Ξύλινα Σπαθιά", "Μάσκες", "Τζίμης Πάνουσης", "Love In Sadness". 'Επαιξαν επίσης σε δύο πανελλήνιες μοτοσυγκεντρώσεις σε Θάσο και Ηγουμενίτσα. Η τελευταία σύνθεση της μπάντας ήταν Χρήστος Πεχλιβανίδης φωνή, Γιάννης Βογιατζής κιθάρα, Θωμάς Βασιλέκας κιθάρα, Στέλιος Λινάκης μπάσο, Παναγιώτης Λαζαρίδης πλήκτρα και Ηλίας Πεντίκης τύμπανα. Το '02 το γκρουπ διαλύθηκε.
Το '12 επανασυνδέθηκαν για να ηχογραφήσουν καινούργιο υλικό. Η νέα τους σύνθεση Χρήστος Πεχλιβανίδης φωνή, Γιάννης Βογιατζής κιθάρα, Σίμος Δοξάκης μπάσο και Θωμάς Βασιλέκας κιθάρα. Με την επαναδραστηριοποίησή τους κυκλοφόρησαν ένα cd με τίτλο "Απ' Τα Μάτια Μου Κοιτάς", με δώδεκα παλιά τους κομμάτια, το οποίο μοιράστηκε δωρεάν και μέσω διαδικτύου.
VARIOUS GREEK PUNK BANDS 'B'
:::: -BACKSEAT BOOGIES - JUNGLE GALES (rec.live in a dirt ole kitchen ) -BAD MOVIES & FRIENDS - new song -BRAINWASH - CARELESS
Οι Βιομηχανική Αυτοκτονία είναι μια αρκετα αγνωστη μπάντα, παρόλα αυτά έχει ενδιαφέρουσα ιστορια και βγήκανε και στο εξωτερικό. Πριν λεγότανε Sound Pollution, πιο πριν Ηχορυπανση (μην τους ξανθιωτες του 21ου αιωνα Ηχορυπανση. Σαν Β.Α. ή αλλιώς Industrial Silence παίζανε grind/hardcore με τυπικους κοινονικους και απαισιοδοξους στιχους.
Οι Bootstroke σίγουρα είναι αρκετά γνωστότερη, απολιτική κατά βάζη σκινάδες αλλα πιστεύω και αντιρατσιστες, τυπικη αγγλικη επιρροη με στιχους για μπύρε; ποδοσφαίρο και αλκοολ, αλλα και πιο ερωτικά κομμάτια πάντα με στίχους αλητικούς ("έριξες μολοτωφ μεσα στα αισθηματα μου... κτλ κτλ). Διασκευάσανε αρκετα ωραία το Χουλιγκανς των Σπυριδούλα και γενικά αν και κάποια στοιχεία της νεας oi! γενιας δε μ'αρεσουν, η μουσκή τους είναι ευχάριστη. Αποκορύφωμα τους φυσικά ο πρώτος τους δίσκος.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ - INDUSTRIAL SUICIDE
Ξεκίνησαν στην Αθήνα το 1988 με το όνομα "Ηχορύπανση". Τα μέλη της μπάντας ήταν Σάκης Βαβάτσης φωνή , Παντελής φωνή, Γιώργος Μάμαλης κιθάρα, Γιάννης μπάσο και Σπύρος 'Captain Death' Παπαναστασάτος (ex "Vomit") τύμπανα. Το '88 κυκλοφορούν μια demo κασέτα, με τίτλο "Practic Holocaust" με δεκατέσσερα κομμάτια. 'Ενα από αυτά, το "Stranger Among Friends" μπήκε την ίδια χρονιά στη μεξικάνικη συλλογή "Nobody Listens Anymore!" της "PPR Records", όπου συμμετείχαν άλλες εννιά grindcore μπάντες από όλο τον κόσμο. Το πρώτο τους live έγινε στις 14 Γενάρη του '89, σε ένα studio μπροστά σε είκοσι άτομα. Ηχογράφησαν δέκα κομμάτια τους στο "Mini Farm Studios" και τον Ιανουάριο του '89 τα κυκλοφορούν με τους συμπολίτες τους "Rotting Christ", από τη γερμανική "TNT Records", ένα split ep, χρησιμοποιώντας το μεταφρασμένο όνομά τους "Sound Pollution". Ο τίτλος του μπλε εφτάιντσου ήταν "The Other Side Of Life". Την ίδια χρονιά κυκλοφορούν με d.i.y. μια split κασέτα με τους αυστραλογερμανούς "7 Minutes Of Nausea". Λίγο μετά αλλάζουν το όνομά τους σε "Βιομηχανική Αυτοκτονία" και στα αγγλικά "Industrial Suicide". Κυκλοφόρησαν δύο demo κασέτες, μία το '89 με έξι κομμάτια και μία το '90 με πέντε κομμάτια και πρόλαβαν να δώσουν κάποια live. Συμμετείχαν το '90 στις κασετοσυλλογές "Οδόφραγμα Θορύβου" από τη "Boredom Tapes" και την Ολλανδική "Bonds Of Friendship". Μετά από κάποιες αλλαγές στη σύνθεσή τους, ήρθαν οι Θανάσης στα τύμπανα και Nick Flesh στο μπάσο, διαλύθηκαν τελικά το '91.
Μετά τη διάλυσή τους ο Βαβάτσης βρέθηκε στους "Ανθρώπινος Λήθαργος". Ο Παπαναστασάτος έπαιξε στους "Varathron" και συμμετείχε στην έκδοση κάποιων metal φάνζιν.
Ξεκίνησαν στη Θεσσαλονίκη το 2000. Κυκλοφόρησαν μια demo κασέτα με τίτλο "Ξύλο Μετά Μουσικής" και έδωσαν κάποια τοπικά live. Μετά από λίγο καιρό σταματούν καθώς τα μέλη τους ήταν από διαφορετικές πόλεις, Θεσσαλονίκη, Αθήνα και Τρίκαλα. Ξανασχηματίστηκαν με διαφορετική σύνθεση αλλά με τον ίδιο τραγουδιστή και με μέλη από τους "Αρχίδια", "Στένωση" και "Streetboys" στην Αθήνα. Το '05 κυκλοφορούν το d.i.y. cd "Give Em The Bootstroke", που περιείχε δώδεκα κομμάτια. Το '09 κυκλοφορούν από την Ιταλική "Anfibio Records" το cd "Football Drinks & Rock'N'Roll" με δέκα τραγούδια. Το '10, από την ίδια εταιρεία, κυκλοφορούν ένα split cd με τους Αθηναίους "Jungle Fever", το οποίο περιείχε πέντε κομμάτια τους. Το '11 βγάζουν από τη Γερμανική "Randale Records", ένα split εφτάιντσο με τους Γερμανούς "Stomper 98", που περιείχε τα κομμάτια τους "Περήφανος Πια" και "Αν 'Αξιζαν". Το '12 κυκλοφόρησαν από την Ολλανδική "Rebellion Records" το εφτάιντσο "'Οπως Παλιά" με πέντε κομμάτια. 'Εχουν εμφανιστεί σε Αθήνα, Πάτρα, Πύργο, Βόλο, Καστοριά, Σέρρες, Αγρίνιο, Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη, Ρόδο και Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία, Ιταλία, Αυστρία, Ισπανία και Ολλανδία.
I don’t spend my time by looking for a job or finding generally some ways to make money and I’m sitting here until every noon and I feel completely inactive such like the laziness is tied around me as the ancient anchors in the sea of forgetfulness…so I have to do something and I’m uploading the second part of the B’s greek punk files…and the day is still early… We have Birthward ’82 , a hardcore band with english lyrics from cradle-80s. After the 80s they released the ’82. We have the new rock-psychobilly band, with love to vintage motorbikes, Betty Pages, tattoos and of course rockabilly, BMW Rockers ’57. And we have the skinheads (not Nazis, at least not then, at least not all of them now), Bootboys, from whom I have gathered only one folder with a collection of their various english songs and the only thing I know about them is that they participated in the “famous” oi/punk collection “oi!greek!oi!” (2005). I guess that almost in every country with oi! punk scene there’s a band which is called bootboys, in discogs they are the number 4
Εφοσον δεν περναω το χρόνο μου ψάχνωντας να βρω καμια δουλειά ή ψαχνωντας γενικότερα να βρω τρόπο να βγάλω κανα φράγκο, εφοσον κάθομαι ως καθε μεσημερί εδω και νιωθω την κοτρωνα της αδράνειας δεμένη πάνω μου σαν της αρχαίες άγκυρες στη θάλασσα της λήθης... ας κάνω κάτι λοιπόν, ας ανεβάζω το δεύτερο σκέλος των Βήτα ελληνικών πανκ αρχείων... και η μέρα είναι ακόμη στις αρχές της....
Εχουμε τους Birthward '82 hardcore συγκρότημα με αγγλικό στίχο απο τα σπάργανα των 80s. Μετα τα 80s βγάλαν το '82. Έχουμε το rocko-psychobilly με ερωτα στις vintage μηχανες, τις Betty Pagies, τα ταττού και φυσικά την rockabilly, τους BMW Rockers '57, νεο συγκρότημα. Και έχουμε και τους skinhead (οχί nazi, όχι τότε τουλάχιστον, όχι ολοι τυος πλέον τουλάχιστον) Bootboys, για τους οποίους έχω μαζεμένο έναν μονάχα φάκελο με various αγγλόφωνα δικά τους κομμάτια και το μόνο που ξέρω ειναι οτι συμμετείχανε στη "διάσημη" oi/punk συλλογή "oi!greek!oi!" (2005). Φαντάζομαι πως σχεδόν κάθε χώρα με oi! πανκ σκηνή έχει και ένα συγκρότημα με το όνομα bootboys, στο discogs είναι το νούμερο 4.
Hardcore/Punk band formed under the name "Birth Ward '82" in 1982 in Pireus, Greece.
On 1/7/1995 they performed live at 'Do it Yourself Festival' (Pedion Tou Areos, Athens - Organized by Villa Amalias) along with 'Madonna's Cunt' (from Patra) & 'Dead Machine' (from Agrinio). Incomplete discography
Επανερχομαστε στο ελληνικο πανκ αρχειο, στο γράμμα Βήτα. Κια ξεκινάμε με τους Bad Movies οι οποίοι έχουν ένα ακροατήριο πους τους αγαπά πολυ, αγγλικό στοίχο -εκτος εξαιρέσεων- και μια πανκ πιο ροκίζουσα, λίγο oi!, λίγο πιο δυναμικά φωτηνεί πανκ, λίγο americana (ακου το trouble soul). Το '12 βγαλανε καινούριο δίσκο αλλα μολις τωρα το έμαθα και δεν είχα ακούσει παρα μόνον μερικά σκορπια κομμάτια. Δεν είναι diy το νεο δίσκο τον βγάλαν μεσω της Noise Effect η στην οποία βλέπω και τους Oldschool Rednex, και Bwm Rockers 57. Οι Βαλπουργία Νύχτα αντιθέτως είναι diy, βγάλανε δύο δίσκους πριν διαλυθουνε, ιδιαίτερα ο δευτερος περιέχει και κάποια "αντισυμβατικά" οργανα για την πανκ μουσική αλλα με ενδιαφεροντα αποτελέσματα. Οι Βλέμμα Σιωπής είναι οι πιο "παραδοσιακοί" στο σημερινό ποστ, τυπικό βρώμικο και οργισμενο hardcore punk της ελληνικής δεκαετίας του '90, φυσικά un-labeled (diy).
This is an awesome album, and one of the best punk based releases in english lyrics of the last years in greece. And im not exagerating. Their music reminds me the Social Distortion, punk attitude with a southern rock breeze. An inspired masterpiece, either we are talking about "give me hope" or "trouble soul" a desert rock track of the best of its kind. I love the guitars, i love the bass, i love the drums, i love the voices (especially when are backed), i love every frequence of this album.
my old review
Οι "Bad Movies" σχηματίστηκαν στη Θεσσαλονίκη το 2004. Αρχικά, η μπάντα αποτελούνταν από δύο μόνο άτομα, τον Geom στην κιθάρα φωνή , και τον Κώστα (ex "Ντελίριo", "The Brilliants") στα τύμπανα. Αργότερα, προστέθηκε στο μπάσο ο Πάνος (ex "The Crazed"), ο Τέο (ex "Ντελίριο") που ανέλαβε τα φωνητικά και ο Κίμης στην κιθάρα. Με αυτή τη σύνθεση έδωσαν αρκετά live και μετά από κάποια χρόνια ο Πάνος και ο Τέο αποσύρθηκαν απο το σχήμα και τα φωνητικά ανέλαβε ξανά ο δίδυμος αδερφός του Τέο, και ιδρυτικό μέλος του συγκροτήματος, Geom. Στο μπάσο ήρθε ο Πετρής (ex "Χατ Τρικ") και με τη νέα αυτή σύνθεση κυκλοφορούν το '09 το πρώτο τους ομώνυμο cd, με έντεκα κομμάτια σε αγγλόφωνο στίχο, από την "On Stage Recods". Ακολούθησαν δεκάδες συναυλίες σε ολόκληρη την Ελλάδα και το '09 μια ευρωπαϊκή περιοδεία σε Γερμανία και Ολλανδία. Το '10, μετά από κάποιες αλλαγές στη σύνθεσή τους, συμμετείχαν στη συλλογή του "Salonika Rock City" με πέντε καινούργια κομμάτια τους. Το Σεπτέμβρη της ίδιας χρονιάς άρχισαν ηχογραφήσεις για το νέο τους δίσκο, ο οποίος κυκλοφόρησε το Μάη του '12 σε βινύλιο από τη "Noise Effect" με τίτλο "Behind The World" και περιείχε εννιά κομμάτια.
Melodic Hardcore band from Athens, Greece. Formed in September 2002 and disbanded in 2009 The second album has a bit of folk punk too
Το συγκρότημα φτιάχτηκε το Σεπτέμβρη του 2002. 'Ενα χρόνο μετά, η σύνθεση των μελών αλλάζει και στους Φώτη μπάσο και το Γιώργο φωνή προστείθονται ο Θέμης κιθάρα και ο Γιώργος τύμπανα. Συμμετείχαν σε πολλές συναυλίες με ανεξάρτητα συγκροτήματα σε καταλήψεις,
πανεπιστήμια και στέκια. Κυκλοφόρησαν το πρώτο τους diy cd τον Οκτώβριο του '04 με τίτλο το όνομά τους. Στη μπάντα προστέθηκε η 'Αννα στο βιολί. Το '06 κυκλοφορούν το δεύτερο cd τους με τίτλο "Εκεί Που Ανθίζει Η Οργή".
ΑΓΝΟΗΜΕΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ - ΜΑΤΩΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ ΛΥΤΡΩΣΗΣ -- DISREGARDERD FIGURES - BLOODY DREAMS OF REDEMPTION (1997) Take it HERE anexartisi
ΑΚΡΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ -- EXTREMELY AGAINST - LIVE Take it HERE
Μια μπάντα που μου άρεσε ιδιαίτερα, με'ναν "μαυρό" στίχο, ανατρεπτικό, όπως πχ τπ "απόγονοι του μεγαλου αλεξάνδρου". Δεν έχουν βγάλει κάτι "συμμαζεμένο" ουτε πολλά γνωρίζοντε γι'αυτούς αλλα ήτανε απο τις πρώτες μπάντες που είχα κατεβάσει και ακούσει, λόγικα ανήκανε στη δεκαετία του '90.
ΑΚΡΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ -- EXTREMELY AGAINST - VARIOUS Take it HERE
ALCOHOLIC ARMY - ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΚΥΛΙΑ ΠΟΥ ΓΑΒΖΙΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ -- THERE ARE DOGS THAT ARE STILL BARKING Take it HERE
Νομιζω πως αξίζει να αρχίσω να ανεβάζω αυτό το τεράστιο αρχείο που έχω φτιάξει κατεβάζωντας ελληνικά πανκ συγκροτήματα απο τις αρχές του 2000. Ξεκίνησα κατεβάζωντας απο ένα site ονομαζόμενο Athens Hardcore και θέλω να ευχαριστήσω αυτούς που με τόσο μεράκι ανέβαζαν εκείνη την εποχή -πράγμα πιο δύσκολο- πολλά κομμάτια ελληνικού πανκ. Επειτα με βοήθησε πολύ εκείνη την εποχή και το punk.gr. Καποια κομμάτια θυμάμαι ακόμα τα μοιραζόμασταν στο mIRC και μέσω msn. Με τα χρόνια μπορέσα να βρω διάφορα σπάνια πράγματα απο διάφορα μπλογκς απο ανθρώπους που είχαν το μεράι να ripaρουνε ολόκληρες κασσέτες και βινυλια. Μαζί και με ένα πρόγραμμα που με βοήθησε πολύ και λίγα, πολύ λίγα cdάκια που ripαρρα ο ίδιος κατάφερα να φτάσω τα 7.900 κομματια.
Πλεον οι μουσικές μου ανάγκες έχουν επεκταθεί πολλύ αλλα δεν ξεχνώ τα εφηβικά μου χρόνια και ξέρω πως όπως και'γω κάποτε έτσι και τώρα ίσως υπάρχουν νέοι που ενδιαφέροντε να ψάξουν για κάτι underground, ξερώ και απλοϊκό. Δεν θα υποτιμήσω ποτέ την πανκ, ο Lindo Ferreti των ιταλών CCCP είχε περιγράψει πολύ ωραία την φιλοσοφία της πανκ μουσικής λέγοντας "στο διαόλο η τεχνική, αυτό που με νοιάζει είναι η ψυχή αυτού που παίζει και όχι το οργανο αυτό καθ'αυτό"
Μια πλέον "θρυλική" συναυλία" απο τις ελάχιστες που υπάρχουν ηχογραφημένες απο κείνη την εποχή. Επαιξαν μαζι με τους Γενια του Χαους και επικρατουσέ ένα κλίμα έντασης, εύφλεκτο. Σαν αρχείο είναι ένα ιδιαίτερο κομμάτι
ΑΔΙΕΞΟΔΟΣ -- ADIEXODOS --- DEADEND (2) - ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ -- AGAINST THE ESTABLISHMENT (1992) Take it HERE
Μην τους μπερδεύεται με τους Αδιέξοδο, αυτοί ήταν μια μπάντα που έζησε πολύ λιγότερο και εβγαλε μονάχα αυτήν την demo Cassetta.