Το live αυτό έγινε στο Gagarin (αθήνα) το 2007 μετά απο 13 χρόνια απούσιας αφότου βγάλανε τον δίσκο Subliminal. Ενας αυθεντικός ροκ δίσκος με καλές κριτικές όπως ΕΔΩ, Ενας άγνωστος φίλος έγραψε ένα πολύ ενδιαφέρον σχόλιο όσον αφορά τους live δίσκους και τους δήθεν live δίσκους, το σχόλιο αυτό μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ, τέρμα κάτω.
Ο τελευταίος ως τώρα μεγάλος δίσκος τους μετα απο περιπου 20 χρόνια ήταν ένα ευχάριστο νέο που με το ακουσμα του σε χαροποηεί ακόμη περισσότερο. Μια τραχια παραγωγή που αντισταθμίζεται απο απαλά κομματάκια μέχρι και το πιο αγριεμενο alabama blues.
bonues LAST DRIVE - NOISECIDE DRIVE live+ (198x) Take it Here
Μια απο τις γνωστότερες του είδους στην επικράτεια μας που κατάφερε να ακουστεί και στο εξωτερικό -ιδίως στη γερμανία- να παίξει μαζί με τους Dead Moon, να συμμετέχει σε παγκοσμίας κλίμακας μουσικές συλλογές όπως μια απίστευτη δουλεία της ανεξάρτητης γερμανικής Music Maniac, την Gimmick Compilation (1989). Τους βοηθάει βέβαια οτι τραγουδούν στα αγγλικά αλλα δεν θα ήταν απο μόνο του αρκετό αυτό, άλλωστε υπάρχουν χιλιάδες που περιμένουν στη σειρά τραγουδώντας αγγλικά... Δεν θα σταθώ να γράψω βιογραφίες, ονόματα και χρονολογίες, οποιος ενδιαφέρεται για αυτά μπορεί με λίγο ψάξιμο να βρει αρκετές πληροφορίες στο internet, ισως να πετάω μερικές σημειώσεις απο δω και απο κει αν μουρθει καμια αξιόλογη πληροφορία στο μυαλό. Μπένουμε κατευθείαν στο ζουμί λοιπον και στο πρώτο μέρος ανεβάζω απο την δισκογραφική τους αρχή το 1985 μέχρι το 1990. Μεσα σε αυτή τη περίοδο βγάλανε 3 ολοκληρωμένους δίσκους, και 3 δίσκάκια (ep). Αφού κοιταξα να τα βρώ στην δυνατόν καλύτερη ποιοτητα.
*Ενα "tip" (που λεν), Last Drive είναι το όνομα και ενος δίσκου που έβγαλε ο Eric Burdon το 1980 με το σχήμα που είχε ονομάσει Fire Department.
Η πρώτη τους "απελευθέρωση", 3 κομμάτια, σπάνιο πλεον δισκάκι. Το 2007 βγήκε μια επανέκδοση (απο την Blind Bastards Records). Ευχαριστώ για την ανεκτίμητη δουλειά τους Urban Aspirines.
Ο πρώτος ολοκληρωμένος δίσκος τους, υψηλής σπουδαιότητας. Χαρην στο περιοδικό Ποπ+Ροκ μετά απο 10 χρόνια βγήκε και σε cd μέσω του περιοδικού. Περιέχει το χιλιοδιασκευασμένο, αγαπημένο των surf rockers Misirlou.
Δευτερος ολοκληρωμένος δίσκος. Περιέχει και ένα κομμάτι διασκευή απο Dylan, το "its all over now, baby blue". Είναι ένα κομμάτι 7 λεπτών, κατι παρόμοιο κάνανε και με τον πρώτο τους δίσκο όπου έγραψαν το επίσης 7λεπτο "blue moon", και τα δύο με ένα μελαγχολικό μοτίνο.
Ενα εξαιρετικό δισκάκι, το οποίο περιείχε 3 κομμάτια. Ένα απο αυτό είναι και μια πολυ καλή διασκευή του "Time has come today" των αγαπημένων μου Chambers Brothers, ένα κομμάτι που διασκεύασαν με ιδιαιτερότητα και οι Dead Moon.
Αυτός ο δίσκος δείχνει κάποια εξέλιξη μουσικά, είναι πιο δυναμικός και αγριεμένοες ξεφεύγωντας ελαφρως απο το το surf και το psychobilly, διαφέρει επίσης και σαν παραγωγή, είναι πιο "καθαρή". Ενα ακόμη βήμα προς τη διαθνή μιας και βγήκε -περά απο ελλάδα- σε γερμανια, ισπανία και καναδά.