Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

PINK FLOYD LIVE AT VENICE 1989



Ενας παραγοντας που έφερε κοντα τους γονεις μου μόλις πρωτογνωρίστηκαν ήταν οι pink floyd, όταν ο ένας έμαθε οτι ήταν αγαπημένο συγκρότημα του άλλου. Όταν οι Floyd έπαιξαν στην ελλάδα το '87, η μάνα μου εγκυμονούσε... εμένα και βρίσκονταν και οι δύο γονεις μου στη βενετία, όταν έπαιξαν στη βενετία τον ιούλιο '89 για κακή τους τύχη βρίσκονταν στην ελλάδα.
Οπως βλέπετε απο τη φωτογραφία παρακάτω, μια συναυλία των pink floyd στη βενετία απέναντι απο την πλατεάι του αγίου μάρκου πάνω σε μια τεράστια πλωτή σκηνή ήταν κάτι πολύ ιδιαίτερο, κάτι που μεταδόθηκε απευθείας στην τηλεόαρση σε 20 χώρες και το παρακολούθησαν πάνω απο 100 εκατομμύρια άνθρωποι.




3 σχόλια:

  1. Ηταν η τελευταία συναυλία που είδα πριν φύγω από την Ιταλία και γυρίσω για τη στρατιωτική μου θητεία στην Ελλάδα.Την έχω επίσης σε βιντεοκασέτα γραμμένη απο τη Rai 2 που την είχε μεταδώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν έχεις χάσει και πολλά πράγματα στην ιταλία ε, καλοπερνούσες... χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σου άρεσε η δουλειά στη ΓΕΝΕΣΗ ?Την ανέβασα λίγες μέρες πριν.Δες το κλιπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή